Foruma girişte sıkıntı yaşayan, konulara mesajlara cevap veremeyen üyelerimiz kullandıkları tarayıcının geçmişini(çerezler,önbellek vs) sildikleri takdirde sorun ortadan kalkacaktır.

iOSDelisi'ne Hoş Geldiniz.

iOSDelisi.com'a tekrar hoşgeldiniz bizlere destek olabilmek için 10 saniyenizi ayırarak ücretsiz olarak üye olabilirsiniz.

iFenix

Meridian Jailbreak iOS 10.3 - 10.3.3 64 Bit ÇIKTI!!

Bu konuda 59 ileti var

Meridian Jailbreak iOS 10.3 - 10.3.3 64 Bit ÇIKTI!!

Linkleri görebilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın

"Ben Sparkes" Tarafından Video Eşliğinde duyurusu yapılan Meridian Jailbreak sonunda hayata geçti.
İlk olarak sadece Açık kaynak kodlu olan bu Jailbreak, iOS 10.0 - 10.3.3 64 Bit Cihazları kapsadığını söylemeden geçmeyelim..
Uzun uğraşlar sonucunda Araç nihayet yayınlandı ve iOS 10.0 - 10.3.3 64 Bit cihazlara geldi..
Şuan için Cydia elverişli çalışmamakta bunun sebebi ise Saurik'in Cydia ve Alt yapısını güncellenmediğinden kaynaklanıyor,
Aynı Durum iOS 11.0 - 11.1.2 Cihazlar içinde geçerli..

 


Site Link : 

Linkleri görebilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın



Beta 1 Link : 

Linkleri görebilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın


Beta 2 Link : 

Linkleri görebilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın


Beta 3 Link : 

Linkleri görebilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın


Beta 4 Link : 

Linkleri görebilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın

 

Desteklenen Cihazlar :

nOVR6a.jpg

  •  

 

3rky3zc bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Şimdi, devilking yazdı

icerik bekliyoruz hocam 

İçerik kısa süre içinde güncellenecektir hocam gerekli düzenlemeleri yapayım da :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sonunda bir guzel haber daha verdin Bekir hocam

Linkleri görebilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın

Yeni yıla guzel gireceğiz desene :))


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar Bu goblin jailbrek var yapan varmı bunu


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Ben yükledim ceydia kuruldu ama açıyorum cydia yı boş beyaz sayfa sonra atıyo bir süre sonra bende böyle


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Deepdarkx bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, Şenol yazdı

Arkadaşlar Bu goblin jailbrek var yapan varmı bunu


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Ben yükledim ceydia kuruldu ama açıyorum cydia yı boş beyaz sayfa sonra atıyo bir süre sonra bende böyle


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Bende de bu şekilde

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Galiba Güncellenmesini bekleyecez malesef


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

yukarıdaki linklerle 10.3.3 64 bit 5s jailbreak yapılabiliyor mu ?
farklı farklı isimler görüyorum hangisi ile yapıyoruz ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
8 dakika önce, pusat1438 yazdı

CYDİA VARMI YOKMU ONA GÖRE DENEYELİM

Cydia Ana ekrana geliyor ama açılmaz ise sitesinde nasıl açılacağına dair bilgilerde mevcut :)
Daha bu ilk beta olduğu için 2.ci veya 3.cü betalarda bu sorun hallolacaktır.. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
1 dakika önce, iFenix yazdı

Cydia Ana ekrana geliyor ama açılmaz ise sitesinde nasıl açılacağına dair bilgilerde mevcut :)
Daha bu ilk beta olduğu için 2.ci veya 3.cü betalarda bu sorun hallolacaktır.. 

abi goblin de yapmış onun deneyelim hiç olmazsa onda düzgün çalışıyormuş

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
28 dakika önce, pusat1438 yazdı

abi goblin de yapmış onun deneyelim hiç olmazsa onda düzgün çalışıyormuş

Hocam seçenek çok siz bilirsiniz :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
34 dakika önce, pusat1438 yazdı

abi goblin de yapmış onun deneyelim hiç olmazsa onda düzgün çalışıyormuş

dostum az önce goblin ile yaptım tek seferde sıkıntısız oldu.
sana uyarılarım : İcloud hesabında iki fakörlü doğrulama kodu varsa onu kapat
                      : Uçak modunda yap

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hangi jailbreak aracı ile yapıcaz ?

Linkleri görebilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="http://www.iosdelisi.com/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> hangisi daha stabil ? Ben henüz yapmadım beklemede kalayım mi ? Bekleyeceksem ne kadar daha beklemeliyim ?

Linkleri görebilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="http://www.iosdelisi.com/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Cydia açılıyor  da çalışan repo, tweak listesi falan daha yokmu arkadaşlar 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
42 dakika önce, ktaskaya yazdı

dostum az önce goblin ile yaptım tek seferde sıkıntısız oldu.
sana uyarılarım : İcloud hesabında iki fakörlü doğrulama kodu varsa onu kapat
                      : Uçak modunda yap

evet bende az önce goblin ile yaptım çok güzel oldu sıkıntısız da şimdi 6s bekleyecez 11.1.2

ktaskaya bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
4 saat önce, iFenix yazdı

 

Hocam bunun yaludan farkı var mıdır ? 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
9 dakika önce, fafu.gndz yazdı

Hocam bunun yaludan farkı var mıdır ? 

Yaludan farkı derken hocam ?

iOS 10.0 10.3.3 64 Bit cihazları kapsayan bir JB aracı..

Aynı mantık ile ile çalışıyor ancak Cydia güncel olmadığı için sorun sıkıntı teşkil edebilir ( C0F3 - v0rtex - g0blin - vb. araçlarda olduğu gibi )

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Goblin ile jb yaptıktan sonra şarj sürem aşırı derecede düştü çok bariz belli yani sadece bendemi sorun var ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
31 dakika önce, Deepdarkx yazdı

Goblin ile jb yaptıktan sonra şarj sürem aşırı derecede düştü çok bariz belli yani sadece bendemi sorun var ?

Şuan için yapacak bir şey yok çünkü tam olarak çıktığı söylenemez Jailbreak'in..

Launchd ve gözükmeyen arka planda çalışan system dosyalarıda mevcut..
Jailbreak'te diğer bir nokta ise yüklediğiniz ile alakalı tweak'lerdir,

Bazı Tweak'ler gözle görülür nitelikte şarj yediğine dair tanık olmuşumdur..

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.


Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.


Giriş Yap

  • Konuya bakanlar   0 members

    No registered users viewing this page.