Foruma girişte sıkıntı yaşayan, konulara mesajlara cevap veremeyen üyelerimiz kullandıkları tarayıcının geçmişini(çerezler,önbellek vs) sildikleri takdirde sorun ortadan kalkacaktır.

iOSDelisi'ne Hoş Geldiniz.

iOSDelisi.com'a tekrar hoşgeldiniz bizlere destek olabilmek için 10 saniyenizi ayırarak ücretsiz olarak üye olabilirsiniz.

iFenix

iOS 10 ve iOS 11 Jailbreak Hakkında Gelişmeler!!

Bu konuda 1.474 ileti var

Sonuçta bu olçak çünkü isteyen olursa 

bu işler para kardeşim apple iOS 10.3.1 kapamadı bu iş bence iOS 11 de olaçak

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

[Upcoming] Tihmstar is going to released the 9.3.5 32 bit jailbreak soon!

Tested with iPhone4,1 9.3.5 and iPod5,1 9.3.5. First beta will officially only support these 2 devices.

Linkleri görebilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Jailbreak'in bi esprisi kalmadı artık. Şahsi fikrim kolaylıkları vardı evet ama bana göre gerek yok artık.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
6 dakika önce, iFenix yazdı

 

Bunlar ne zaman yayınlamayı düşünüyor?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
1 dakika önce, blackcemre yazdı

Bunlar ne zaman yayınlamayı düşünüyor?

Hiç bir bilgim yok ama inşallah yakın bir zamanda çıkarırlar :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ios 8.3 de çakıldım kaldım. Bu istikrarsız jb sürümlerinden sonra korkuyorum valla update yapmaya.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
4 saat önce, iFenix yazdı

 

Bezildi artık boş boş paylaşımlara. İcraat yok fotoğraf çok lanet olsun size

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bence ios 11 finalden sonra jb ye çokta ihtiyaç olmayacak.şahsi fikrim.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Valla herkes şahsi fikrini söylemiş bende söylim 7 yıldır iphone kullanıyorum ama JB siz bu cihaz çekilmiyor çok alıştım diyemi (son 3 yıldır jb siz kullanmadım) bilmiyorum ama herşey full serbest kalıyor diyeceksiniz kullanma kardeşim inanın elma işareti için kullanmıyorum bulaştım bırakamıyorum ama 4-5 ay sabredecem eğer jb çıkmazsa android olarak oda note 8 düşünüyorum umarım çıkar...

PrestigeMan bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
55 dakika önce, Tamer yazdı

Valla herkes şahsi fikrini söylemiş bende söylim 7 yıldır iphone kullanıyorum ama JB siz bu cihaz çekilmiyor çok alıştım diyemi (son 3 yıldır jb siz kullanmadım) bilmiyorum ama herşey full serbest kalıyor diyeceksiniz kullanma kardeşim inanın elma işareti için kullanmıyorum bulaştım bırakamıyorum ama 4-5 ay sabredecem eğer jb çıkmazsa android olarak oda note 8 düşünüyorum umarım çıkar...

öyle valla bekle bekle zaten açık kaynak isteyenler en mantıklısı android e geçmesidir.

Tamer bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
2 saat önce, salihbyk yazdı

Sanırım hiç bir gelişme yok 11 için

Malesef hocam sadece 10.3.3 için var gelişmeler :)
iOS 11 PanguTeam'de kalacaktır bana kalırsa..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Apple iOs 11 ile jealbreak’i artık yaptırmayacağını kabul edemiyoruz ... ama gerçek bu bundan sonra iOs para gönderme alma işlerine girdi bir sürü önemli gelişme oldu artık apple cihazları kebap gibi satılıyor jb kesinlikle bitmiştir açık olsada jb işlemez çünkü öncesinde apple sayesinde jb’ler düzenli çalışabiliyordu ...

3rky3zc bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
4 saat önce, ...by.erkans yazdı

Apple iOs 11 ile jealbreak’i artık yaptırmayacağını kabul edemiyoruz ... ama gerçek bu bundan sonra iOs para gönderme alma işlerine girdi bir sürü önemli gelişme oldu artık apple cihazları kebap gibi satılıyor jb kesinlikle bitmiştir açık olsada jb işlemez çünkü öncesinde apple sayesinde jb’ler düzenli çalışabiliyordu ...

Evet hackerlar oldukları yerde sayıyolar hepsi ego peşinde bi şey çıkartacakları yok.  

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.


Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.


Giriş Yap

  • Konuya bakanlar   0 members

    No registered users viewing this page.