iOSDelisi'ne Hoş Geldiniz.

iOSDelisi.com'a tekrar hoşgeldiniz bizlere destek olabilmek için 10 saniyenizi ayırarak ücretsiz olarak üye olabilirsiniz.

Deepdarkx

iosdelisi üyesi
  • Mesaj sayısı

    114
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı günler

    1

Deepdarkx Hakkında

  • Derece
    Teğmen

Güncel Profil Ziyaretleri

755 profil görüntüleme
  1. G0blin kullanıyorum ve telefon kapanıp açıldıktan sonra 10 20 kere denedikten sonra jb aktifleştirebiliyorum ( can sıkıcı bi durum).Bu meridian sürümündede aynı sıkıntı varmı. Goblin i silmem mi gerekiyor meridianı yüklemek için ?
  2. Arkadaşlar Headphone button disabler tweaki ile sorunumu hallettim.
  3. Arkadaşlar işin içinden çıkamıyorum Samsung S8 den çıkan akg kulaklığı iphone 6s imde kullanmak istedim kulaklık jakınının olduğu kısmı oynadığımda çalan müziği durduruyor ileri sarıyor falan garip şeyler oluyo bunlar olurken kulaklık üzerindeki ses açma kapama play tuşlarını kullanamıyorum işlemiyor. Kulaklığı diğer iphone telefonlarda denedim bir sıkıntı yok. Kendi telefonumda mikrofonlu ve play tuşlu bir çok kulaklığı takıp denedim herhangi bir sorun olmuyor normal çalışıyor Sizce neden olabilir? Telefonum normalde goblin 10.3.3 jb li. Kapat aç yapıp jb siz olarak ta denedim sonuç aynı
  4. Çok açıklayıcı oldu teşekkürler
  5. 10.3.3 sürümünde bytafont gibi tweakler hala çalışmıyor. Hala güncelleme mi bekliyoruz yoksa yavaş yavaş ölüyormu cydia.Sorun cydia nın güncellenmesi mi tweakin güncellenmesi mi yoksa jb aracı ile ilgili bi güncelleme mi gerekiyo ?
  6. Ps4 için pubg ne zaman çıkacak yeni haberler varmı
  7. 10.3.3 ten 8.4 e nasıl geçtin? hangi telefon?
  8. Hücresel veri bağlantı hızını sınırlayabileceğimiz bir tweak varmı arkadaşlar . Atıyorum sn/300kb sınır koyabiceğimiz bişey
  9. G0blin Jb yapmak isterken sürekli crash oluyo. Ciddi anlamda can sıkıcı. Bunun bir çözümü yokmudur. Meridian yada bu doubleh3lix sürümünde buna bir çözüm varmı? Bi cevap yazarsanız sevinirim teşekkürler.
  10. Anlamıyorum G0blin gibi 50 sefer denedikten sonra jb yapıyorsa ne gerek var yeni sürüme
  11. Yok ben orayı çatlattım tamir ettirebileceğim bi yer bulamadım varmı anakart tamiri yapan yer bildiğiniz
  12. Telefon 5s galiba. Bendede 2 sene önce yanlış vida takılması sonucu vidanın soketinde kırılma meydana gelmişti telefon hala duruyo evde siz sorunu halledebildinizmi?
  13. ya arkadaşlar ios 10 üzerinde cydia ile hücresel 2g seçeneğini etkinleştiremez miyiz çok araştırdım bulamadım ?