Foruma girişte sıkıntı yaşayan, konulara mesajlara cevap veremeyen üyelerimiz kullandıkları tarayıcının geçmişini(çerezler,önbellek vs) sildikleri takdirde sorun ortadan kalkacaktır.

iOSDelisi'ne Hoş Geldiniz.

iOSDelisi.com'a tekrar hoşgeldiniz bizlere destek olabilmek için 10 saniyenizi ayırarak ücretsiz olarak üye olabilirsiniz.

3rky3zc

iosdelisi üyesi
  • Mesaj sayısı

    123
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı günler

    3
  1. Ben beceremedim hocam nasıl yüklüyolar. cmd zip yapıp yi unzip yaptım ordaki ipayı ifunboxla cihaza atayım dedim olmadı. İmpactor lada kurmuyor, devoloper hatası veriyo ):
  2. Extender ipa si jailbreak olmadan yüklenmiyor galiba. Her defasında hata alıyorum yüklerken. İmpactorle yüklenmiyor. İfunbox la da sonuç alamadım. Biraz saçma olmamış mı çalışma mantığı. Zaten jailbreak li olmayan cihazlara yüklenmesi gerekmiyor mu jailbreak yapmak için.
  3. Jailbreak olmadan düşürebildiniz mi?
  4. Cydia impactorden yükledim direk kod yazmaya gerek yok.
  5. CoolBooter yüklemenin zamanı geldi bi deneyelim bakalım sonuç ne olacak.
  6. iPhone 5 9.3.3 de sonuç başarılı teşekkürler
  7. Geçen home depot olanı denedim sonuç alamadım. Yine aynı geliştiriciden farklı isimde çıkmış hocam. Bakalım bundan sonuç alabilecek miyiz? Bu arada cihazım iphone 5 global
  8. FlipControlCenter hiç stabil çalışmıyor. a3 tweaks eklentilerini geç güncelliyo. Polus auxo gibi nimetlerden geç faydalanıyoruz ne yazık ki.
  9. Ekledim ve yükledim hocam teşekkür ederim. Bi an önce şu tweakler güncellense yahu.
  10. Cydia sekmesindeki hesabımı yönet dahil bütün seçenekler çalışmıyor bende. Aynı sorunu olan var mı?
  11. Hocam bugünlerde 32 bit cihazlar için ios 9.x jailbreak çıktığı haberi yapıldı ve çalıştığı söylendi. Burdan yola çıkarak, çıkmaz diyemeyiz ama çıkarsa da bu baya zaman alacağı aşikar.
  12. 6s de İOS 10.2 Jailbreak başarılı. Umarım tez zamanda diğer cihazları da kapsar fazla beklemeyiz.